MEEST GESTELDE VRAGEN

KORTING

Wat moet ik doen als de kortingscode niet werkt?

Vul altijd eerst uw adresgegevens in. Daarna pas de kortingscode. Korting wordt automatisch verrekend. Wanneer de kortingscode wel aangeeft dat die is toegepast maar er nog niks veranderd is in uw winkelmand? Kijkt u eerst of de coupon nog geldig is en daarna of de regels van de coupon zijn toegepast ( minimale bestelwaarde of de juiste producten in uw winkelmand). Wanneer de code meerdere keren is gebruikt ververs dan ook even uw browser.

Verwijder eventuele cookies en probeer het opnieuw. Als dat niet heeft geholpen plaats uw bestelling dan niet mobiel, maar via een desktop of ander apparaat ( tablet). Ook Safari werkt soms niet even goed mee, gebruik dan een andere internet browser zoals Google Chrome. Mocht u nog steeds problemen ondervinden, neemt u dan contact met ons op via +31 0628339249 of stuur een e-mail naar info@twenty4svn-rich.nl

VERZENDEN EN BEZORGEN

Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?

In de POSTNL app staat mijn pakket aangemeld, maar nog niet ontvangen.

Dat kan kloppen, in sommige gevallen zetten wij alvast uw pakket in het systeem. Dat doen wij om de administratie voorspoedig te laten verlopen. In de meeste gevallen kunt u de track & trace code uiterlijk na 20:00 uur in de app volgen. Indien dit niet het geval is kijkt u dan de volgende werkdag weer in de POSTNL app. Het kan zijn dat uw pakket bij ons wat vertraging heeft opgelopen, uw pakket zal dan uiterlijk de volgende werkdag te volgen zijn in de POSTNL app.

Mijn POSTNL app zegt dat de bezorger de levertijd niet heeft gered, maar ik kan mijn pakket ook niet meer volgen.

Wanneer uw pakket uit handen is gegeven is het de taak aan POSTNL om deze zo snel en efficiënt mogelijk bij u te bezorgen. Dagelijks met miljoenen andere pakketten. Wanneer POSTNL het aangegeven bezorg moment niet heeft gered doen zij de volgende werkdag een nieuwe poging. Heeft u andere vragen m.b.t het verwachten van uw pakket via POSTNL? Neemt u dan contact met ons op, in geval van vertraging bij POSTNL, kan dit wel 5 werkdagen duren voordat wij een onderzoek kunnen starten. Stuur ons een app bericht of e-mail naar info@twenty4svn-rich.nl

Ik krijg een bericht van DPD dat mijn pakket is verzonden. Kan dit kloppen?

Ja dat kan, naast POSTNL verzenden wij ook weleens via andere post bedrijven. Onder anderen DPD.

BETALEN

Kan ik achteraf betalen?

Jazeker, bij ons kunt u gebruik maken van klarna. Vul de gegevens zorgvuldig in. Na een korte toetsing van Klarna en akkoord maken wij uw bestelling gereed.

Kan ik ook betalen via betaalverzoek?

Dat kan! Plaats je bestelling via onze klantenservice ( +31 0628339249 ). Of mail jouw order naar shop@twenty4svn-rich.nl. Wij sturen u dan een betaallink van de volgende aanbieders: Mollie, KNAB bank of Tikkie. Pas na ontvangst van uw betaling worden de bestellingen verwerkt.

Let Op: Wij vragen u nooit om privé gegevens, zoals pincodes en/of wachtwoorden. Vertrouwd u iets niet? Stuur ons dan eerst een bericht voordat u de aankoop betaald.

Voor al uw overige vragen, opmerkingen, klachten en/of suggesties neemt u contact met ons op via What’s app, E-mail of via onze website en vul het CONTACTFORMULIER in.